مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-14پزشكي

راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر 


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر از راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر خبرداد.

- راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر  ایسنا/اردبیل رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین شهر از راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر خبرداد.

دکتر رضا ایماشی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشگین در جریان راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر مشگین شهر اظهار کرد: این دستگاه پیشرفته از نوع 16 اسلایس است و با آغاز بکار این دستگاه بخش مهمی از نیازهای تشخیص بیماری شهرستان برطرف می شود و دیگر بیماران جهت سی تی اسکن مجبور به مسافرت به شهرهای تبریز و اردبیل نخواهند بود.

در ادامه اکبر صمدی فرماندار شهرستان نیز در جریان بازدید از بخش های مختلف بیمارستان مشگین ولیعصر(عج) گفت: در پی تلاش ها و پیگیری های انجام یافته در طول یکسال گذشته امکانات و تجهیزات پزشکی و تشخیصی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) ارتقا یافته است.

صمدی افزود: بهره برداری از دستگاه جدید سی تی اسکن پیشرفته موجب تسهیل زودهنگام در تشخیص بیماری کرونا در این شهرستان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر 

راه اندازی دستگاه  سی تی اسکن جدید در بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر